Každý víkend (čt – po) probíhá „event“. Podle typu eventu mají bonus na dmg buď S nebo C karty. Vždy se představí nový deck, který by měl mít nejlepší dmg proti bosům. Střídají se jednotlivé barvy a bosové jsou vždy z Affinity, na kterou je +100% dmg.
Slayer event: Útočit můžete na „solo“ bosse nebo guild bosse. Na „solo“ bosse může zaútočit až 30 náhodně vybraných hráčů. Na guild bose mohou zaútočit jen členové guildy. Účast na útoku musíte zaplatit klíčem. Klíče získáte zabíjením bossů (stačí účast). Ze solo bossů padají guild klíče a naopak. Za zabití bosse získáváte odměny do solo a guild žebříčku + xp do „collection“. Odměny se dávají za účast a podle celkové dmg, kterou bossovi uděláte (5%, 15%, mvp). U solo bosse můžete být označen jako „Finder“, ten který na bosse útočí jako první. V takovém případě automaticky získáte zpět solo klíč, který jste použili k útoku (pouze 1x). Pokud uděláte více jak 15% dmg, získáte další solo klíč. K bossům, na které jste zaútočili můžete pozvat (Rally) až 5 spoluhráčů z guildy nebo přátel. Pokud na bose pozvaný hráč zaútočí, získáváte další porci xp.
Commander event: skládá se ze 2 částí. Crusade, kde získáváte klíče na vyvolání bossů. V části Boss arena útočíte na bosse. Na rozdíl od Slayer eventu zde musíte solo bosse zabít sami. Na guild bosse může zaútočit celá guilda. Z bossů nepadají klíče, ale pouze zkušenosti do žebříčků a body do collection. V eventu z 11.10.2018 N3twork přestavil upravený systém Collection, kdy se všechny odměny reálně nedaly získat.
Během eventu se dá koupit relic, který přidává dmg a životy pro hrdiny dané barvy a typu. Za 1000 (300+700) gemů máte 100% jistotu, že relic padne. Dle mého názoru je to to jediné, co se vyplatí vždy koupit. Karty kupujte pouze v případě, že máte našetřeno 20k+ gemů.
Za umístění v žebříčku dostanete po konci eventu gemy, karty a basic relicy. Čím výše jste v žebříčku, tím lepší odměny
Guild wars jsou souboje hráčů jedné guildy proti druhé. Na začátku (v průběhu Guild wars můžete obránce měnit/vylepšovat) si nastavíte tým, který vás bude bránit proti útokům hráčů druhé guildy. Jako obránci jsou ideální karty typu Warden (W), které v GvG získávájí bonus ke svým vlastnostem. Každý den potom útočíte proti obráncům druhé guildy. Denně máte jen 1 útok. Pokud během dne zabijete více hrdinů než druhá guilda, postoupíte na žebříčku. V případě prohry se žebříčkem propadáte.
Za účast v GvG můžete každý den získat odměnu. Nejzajímavější je asi Soul of Warden. Pokud jich nasbíráte dostatečný počet, můžete za ně získat Warden kartu. Vyvolat lze 4* Wardena za 25 Souls of Warden, 5* stojí 100 Souls of Warden a 6* karta je za 250 Souls of Warden. Doporučuji ušetřit na 6* jinak budete muset řešit, kde sehnat materiál na evolve hrdiny. Soul of Warden po ukončení sezony Guild Wars (cca měsíc) nezmizí a přenášejí do další sezony Guild Wars.
Nový typ eventu, který nahrazuje Player vs Player event. Popis doplním, až vyzkouším 🙂
Event, který se objevuje po skončení Slayer eventu. Opět zabíjíte monstra (3 vlny). Po zabití získáváte odměnu a xp body, za které můžete získat další odměny. Zde jsou jedny z nejlepších odměn – gemy, kvalitní materiál na upgrade hrdidů. Při použití Bounty (B) hrdinů se vám násobí body pro získání odměn.
Základní mod hry, ve kterém zabíjíte 5 vln nepřátel. Pro spuštění souboje se používá Stamina, která se časem doplňuje. Za zabití všech 5 vln nepřátel získáte základní karty, materiál (shardy), trochu zlata (odměny se generují náhodně) a zkušenost (20x stamina). Pokud všechny souboje kampaně splníte na 3 hvězdičky (souboj ukončíte na x tahů), dostanete jednorázově 300 gemů.
Základní mod hry pro hráče od ranku 50. Platí to samé co pro main campaign.
Souboj proti docela silným bossům. Bossů je 5 podle barvy/affinity. Při prvním zabití bosse získáváte Warden hrdinu dané barvy. Za další zabití získáváte pouze 10k zlata a až 500 xp do ranku hráče.
Denně získáte 2 gear dungeon klíče. Po zabití 3 vln nepřátel získáváte materiál na upgrade reliců + základní relicy (1* a 2*). Dále získáte gear dungeon coiny, za které můžete nakupovat relic materiál v Gear Dungeon Storu.
Od pondělí do pátku je dostupný Daily dungeon. Každý den je jiné barvy (např. Fire dungeon). Denně máte 2 klíče pro spuštění souboje v Daily dungeonu. Po zabití 2 vln nepřátel získáte esenci dané barvy, daily dungeon coin a xp. Za daily dungeon coiny nakupujete materiál potřebný k upgradu hrdinů.
Další denní typ dungonu, ze kterého získáváte materiál na upgrade hrdinů, měnu do Trial storu a xp. Denně máte 2 klíče na 2 útoky, je potřeba zabít 4 vlny nepřátel. Od pondělí do pátku získáváte 2×70 měny, o víkendu 2x 100.
Po zabití nepřátel získáte trochu zlata. Podle mě se nevyplatí dělat.
Můžete poslat přítele (z guildy nebo přátel), aby se účastnil této události. Platí se zlatem (drobné), můžete získat trochu víc zlata, staminu, základní karty nebo základní craft materiál. Vyplatí se.
Můžete poslat přítele (z guildy nebo přátel), aby se účastnil této události. Platí se zlatem (drobné), získáváte Staminu. Vyplatí se.
Můžete poslat přítele (z guildy nebo přátel), aby se účastnil této události. Platí se staminou, odměna je zlato. Nevyplatí se, staminu radši využijte na Main/Elite campaign a zvýšení player ranku.
Můžete poslat přítele (z guildy nebo přátel), aby se účastnil této události. Platí se staminou, odměnou můžou být karty hrdinů. Moc se nevyplatí, zase doporučuju staminu využít na Main/Elite campaign a zvýšení player ranku.
Leave a Reply